reklama

Trápenie

Každý z nás už určite zažil, že niečo dôležité, čo sa určite malo stať, nestalo sa – niekto, koho sme čakali a mal prísť, neprišiel a tam, kde sme určite mali ísť, sme nešli – sa premenilo na niečo, čo nás na určitý čas úplne odpálilo zo života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veru tak, trápili sme sa a dookola sme sa snažili nájsť odpoveď, prečo. Viem prečo, ono to tak totiž muselo byť. Je dobré nechať udalostiam voľný priebeh, nič neurýchľovať a neovplyvňovať, pretože z vlastnej skúsenosti viem, že by to mohlo byť ešte horšie. Prečo sa v danej situácii trápiť hlúposťami, keď netreba. Opustil ma priateľ? No a čo! Nejde mi škola? Nejde.. Čím skôr sa cez problém, ktorý mám, prenesiem, tým menej sa budem trápiť. Vždy som robil jednu a tú istú chybu, a to, že keď som mal nejaký problém, spolu so mnou trpelo aj moje okolie. Bola to chyba, ja viem, už som za ňu zaplatil. Ľudia mi možno odpustili, ale nikdy nezabudnú a stále mi to budú pripomínať. Trápenie by som najradšej zrušil...

Tomáš Dokins

Tomáš Dokins

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obycajny mlady chalanisko, ktory ma vlastny pohlad na svet a vie si vytvorit vlastny nazor na vec. Zoznam autorových rubrík:  Tommy'sSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu