reklama

Šťastie

Ja osobne považujem šťastie za niečo výnimočné, pretože v tom mojom všelijakom živote sa ma moc nedržalo.Čo je to vôbec šťastie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Žeby výhra v lote? Alebo zlatý poklad niekde na dne mora, ktorý som náhodne objavil? Bolo by to určite super, ale ja za väčšie šťastie považujem napríklad výhru nad nejakou zákernou chorobou, alebo to, že stretnem človeka, s ktorým si budem rozumieť, mať ho rád takého, aký je a on sa mi nikdy neotočí chrbtom. Navzájom sa budeme rešpektovať, pomáhať si jeden druhému, keď budeme v koncoch. Prosím Ťa, Šťastie, unav sa a sadni si už konečne na chvíľu aj na mňa, budem veľmi rád...

Tomáš Dokins

Tomáš Dokins

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obycajny mlady chalanisko, ktory ma vlastny pohlad na svet a vie si vytvorit vlastny nazor na vec. Zoznam autorových rubrík:  Tommy'sSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu